HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?
Plaats je producten in je winkelmandje via de knop "Bestellen". Als je de bestelling plaatst met je account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel naar onze klantenservice.

HOE WIJZIG IK MIJN LEVERINGSADRES?
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, kan je zelf het bezorgadres van die bestelling niet meer aanpassen.

Neem contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als jouw bestelling al in het bezorgproces zit, is het niet meer mogelijk om je bezorgadres te wijzigen.

Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je het leveringsadres in je account wijzigen? Dat kan! Ga in je naar het kopje 'Mijn gegevens'. Hier pas je jouw bezorg- en factuuradres eenvoudig aan.

HOE SNEL WORD IK TERUGBETAALD NA ANNULEREN?
Zodra we je annulering verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt hangt af van je betaalmethode.

Bancontact: binnen de 3 werkdagen
iDeal: binnen de 3 werkdagen
Creditcard: het afgeschreven bedrag wordt binnen 3 dagen teruggestort

HOE WIJZIG IK MIJN BESTELLING?
Neem contact op met onze klantenservice om de naam, het adres of e-mailadres van je bestelling aan te passen.

HOE ANNULEER IK MIJN BESTELLING?
Neem contact op met onze klantenservice om je bestelling te annuleren.

HEBBEN JULLIE EEN VEILIGE BETAALOMGEVING?
Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

HOE KAN IK MET BANCONTACT BETALEN?
Je kunt bij ons betalen met Bancontact-kaart en met de Payconiq by Bancontact-App, online en in winkel. Kies online bij het bestellen van jouw product voor de betaalwijze Bancontact en bevestig de betaling met je Bancontact-kaart of met de Payconiq by Bancontact-App op je smartphone. Betalen met Bancontact is veilig en helemaal gratis.

KAN IK CONTANT BETALEN?
Je kunt alleen in onze winkel met contant geld betalen. We accepteren helaas geen contante betalingen aan de deur of bij het postkantoor. Plaats het product in je winkelmandje en kies voor de optie om het in de winkel op te halen. Haal vervolgens je bestelling op en betaal met contant geld.

HOE KAN IK BETALEN?
Online kan je betalen met Bancontact (kaart en App), iDeal of creditcard (Visa, MasterCard of Maestro).

In de winkel kan je betalen met Bancontact, creditcard of contant geld.

WAT IS JULLIE REKENINGNUMMER?
Wil je graag betalen met een bankoverschrijving? Dan kan je het geld overmaken naar ons rekeningnummer: BE17 3631 1082 0621. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.